I love my 6 packs so much, so I protect it with a layer of fat

1 April, och det får mig & le!
Eftersom vi gick runt i fredags natt & trodde att det var 1 april, gick runt & sa aprilapril hela tiden. Vi tyckte att vi var skit roliga. Haha, när vi väl kom hem så insåg vi att det var 31 mars ..
Helgen har varit bra. Stannade hemma från skolan i fredags, hade en lektion & jag tyckte ju självklart att det va rmycket bättre att stanna hemma & sova! Sedan blev det en massa stress för att hinna med bussen till Hässleholm. Påväg dit hoppade mina babes på. 
Väl i Hässleholm tog vi tåget till Kstad. Och varför tar 4 tjejer med sig 8 väskor för att sova borta i en natt?! Måste ha sett kul ut ..
När vi var i Kstad så hoppade vi på fel buss .... Så vi satt på den jäkla stadsbussen i 1h? Bussturen slutade där den började, så jäkla onödigt. 

Vi hade det mysigt förfestade & fixade oss.
Väl på festen träffade jag en väldigt saknad person. Inte träffats på över ett åk kanske.. Massa glad blev jag.
Vi var väl hemma vid 3 n¨ågongång. Då käkade vi knäckemackor. Sen sov vi gött. Eller, jag hade ju inget täcke så jag fick sova med rumpan bar. När jag välfick tänke var ju någon så snäll & tog det ...
Dagen efter så gick vi lite på stan. Köpteen kofta & en halsduk. När jag senare var hemma, så träffade jag Isak. Vi chillade & hade det trevligt. När jag skulle gå hem var det minus grader ute ?! Lite kallt med bara skinnjacka kan jag ju säga..
Underbar helg helt enkelt!
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0