Being a virgin nowadays makes you special. It's like being a unicorn.

Sovit exakt hela dagen. Skönt.
Sov knappt något i natt. En kompis var här, efter att han hade åkt hem, så somnade jag. Sov kanske 2 timmar'? Sen vaknade jag av att jag hade å fruktansvärt ont i magen. Självklart hade vi inga ipren hemma heller. Så det gick verkligen inte att sova. När jag väl somnade ringde klockan.. Så jag skippade skolan helt. Men Nu mår jag rätt bra.
Har en lektion imorgon, så kan lika väl åka dit. Känner mig så duktig.
Ska snart sova igen. Ska stiga upp exta tidigt så jag hinner duscha & sånt. MEN SKÖNT ATT STIGA UPP VID 5 

Haha .. Nej, nu ska jag snart sova igen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0